BlogCatalog Casa si gradina.: Pisicile sunt prietenii copiilor mei

luni, 17 august 2015

Pisicile sunt prietenii copiilor mei

Am avut cândva o pisică mai exact un motan care era favoritul fetei mele. L-a iubit mult si el a iubit-o pe ea. Ea avea multa grija de el, îl spăla și îl deparazita, iar motanelul o răsplătea cu multa iubire pisiceasca. O asteptam pe garduri când venea de la școală de parcă stia ora la care sosea. Într-o zi el a murit ,iar acum fata mea are două pisici un alt motan Tigrut si o pisică Missy. Cel mai mult îl iubeste pe motan clar, îl îngrijeste la fel de mult îl deparaziteaza,îl spală si el o răsplătește cu iubire. La fel si Missy. Iată un exemplu de iubire pisiceasca în două poze relevante.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

 

Okazii pentru tine!

Autati un copil cu ADHD!

Ajutati un copil cu ADHD sa mearga la scoala.Da-ti clic pe





si puteti schimba viata unui copil cu nevoi speciale.
 
Blogger Templates